Skydda bordet

I veckan har jag jobbat med att förbereda min nya ateljé för kommande arbeten.

Jag har en jättestor spånskiva ca2x3 m som ligger löst ovanpå ett par mindre bord. Det känns stabilt.

För att göra bordsskivan praktisk att jobba på har jag klätt den med prickigt hyllpapper. Hyllpapper är lite kraftigare än presentpapper, därför valde jag det. Jag häftade fast det med en häftpistol under bordsskivan för att hålla bordsskivan "ren".
Allra överst har jag lagt halvtjock täckplast som är lätt att byta ut om det blir färg eller klisterklibb på.

Att jag gillar prickigt är ingen hemlis.... Jag valde ett rött symmetriskt prickigt papper med vita prickar för att det också ska vara till hjälp då jag ska klippa tyg, eller måtta något annat. Funkar lika bra som som ett rutigt papper..,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback