Julmarknad på gång

Jag kommer att vara på två julmarknader denna veckan, en på torsdag kväll på A-huset och en på lördag i Loshult.
Jag har varit i flera år tidigare och det har varit mycket trevligt.
Det är premiär på a-huset!

Ett litet problem som uppkommer är att jag hela tiden måste hitta på nya saker att sälja. Jag har lite saker kvar från förra året, men jag inbillar mig att kunderna vill ha mer... Nytt!

Detta har inneburit att jag håller på att slå knut på mig själv för att strukturera och hinna med. Ikväll har jag en del som måste paketeras och prismärkas...

*Tändsticksaskar och värmeljus som är dekorerade.

*Mobilväskor med extra finess.

*Hjärtan som får en fin skuggbild på husväggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback