inspiration tavlor TILLSAMMANS

Ibland får jag inspiration av det jag ser i naturen, ibland något jag hör på radion och ibland en känsla jag får.

Nedan ser du ett urval ordtavlor med inspiration jag fått från radion. Temat är TILSAMMANS. Jag har piffat till de med lite färg, vill du ha någon annan färg som passar bättre hemma hos dig, det går att byta färger med varandra (om du förstår vad jag menar).

Färgfältet är rundat i hörnen och kan fås med endast svart kontur och vit bakgrund ifall du hellre vill det.
Det färgade fältet/konturen når inte ända ut i kanten, spar mellan 1-2cm runt om.


Illustrationen kan köpas som 21x30cm (A4) för 150kr, och som 30x42cm (A3) för 200kr,
maila
[email protected] för beställning.
Ange önskad text, färg och storlek i ditt mail.





Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Vilka härliga budskap!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback