På gränsen

Jag känner att jag går på gränsen av vad jag klarar av och tål. Det är mycket som tar min energi, och som tur är har jag en nyfunnen vän som ger mig energi tillbaka. Hoppas bara det är tillräckligt. Jag har trillat i diket förr, och det tar sin lilla tid att ta sig upp igen, och det är kämpigt.

Om det bara inte hade varit för de j-a pengarnas skull, tänk vad livet skulle vara mycket lättare då. Om man bara fick göra det som var roligt, det man mådde bra av och när man ville.
Tyvärr är det inte så. Inte riktigt.

Förutom jobbet jag gör med webbshopen, grafiska tryck och alla andra kreativa idéer jag har skulle jag behöva en fast inkomst som gör ca 50-75% så jag, vi -hela familjen kunde le lite oftare. Nu trippar vi på tårna...
Tyvärr funkar det inte att jobba "gratis" hur länge som helst.

Någon som har något ledigt jobb till mig? Som jag kan fylla bagaget med - i alla fall till hälften...




Kommentarer
Postat av: Fia

Jo jag vet hur det e å klättra upp från det där diket, hemskt . Men ger dig lite styrke kramar från mig, det lilla jag har :) om du bor i närheten av mig skulle du jättegärna få jobba lite hos mig i möbelaffären.... Hoppas det blir bättre snart, kramar

Postat av: Nettan

önskar av hela mitt hjärta att det dyker upp ett perfekt betalt jobb för dig, du är värd det. Kram

2010-05-31 @ 21:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback