Julklappstips för syälskare

Boken ÄLSKA TEXTIL säljs på Familyavdelningen på ditt IKEA-varuhus.
Jag tycker den är jättehärlig. Det är xtra kul när man känner till de som jobbat med boken.

ÄLSKA TEXTIL ger annorlunda tips vad du kan göra med textil, en del ideér är bättre än andra, det är kul med kreativitet och någon som vänder upp och ner på saker och ting...

För familymedlemmar kostar den bara 79kr, annars över 200pix.
Skulle gärna få ligga under min gran...och kanske också under svägerskans?


bild lånad från www.livethemma.se

Kommentarer
Postat av: CC

Rusade dit när jag såg att den kommit, men boken blev tyvärr en besvikelse, iaf vid första anblicken. Hade förväntat mig mer tips och idéer än bara bilder. Läste det iofs snabbt men jag hade väntat mig annorlunda, så därför infriade den inte mina lyckorus....men kanske jag kan bläddra i din och se om jag ändrar mig.

/Svägerskan

2010-12-10 @ 23:48:19
Postat av: malin

hoppas jag får en...

2010-12-11 @ 11:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback