Många projekt igång

Jag har många projekt igång, mestadels i mina tankar. Men igår tog jag tag i några av dem - det blev en härlig kreativ söndag.

Jag hade tidigare varit på brädgården och köpt lite mdf, lånat pappas sticksåg och igår körde jag igång och sågade ut figurer av alla olika slag, det blev bla ett &-tecken som jag sedan tapetserade - tjusigt!

Jag sågade också ut en figur som ska bli en flugsvamp - den behöver först målas och fixas.

Har klippt ut en flugsvamp i vinyldekor / dekorplast, och satt på altandörren, men passar ju överallt. Tjusigt!

Gummistövlarna som jag köpte på
loppis i lördags blev offer för betonggjutning. Ska bli spännande att lossa dem om några dagar och se hur de blev.






Kommentarer
Postat av: Helen

Ska bli spännande att se alla färdiga alster!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback