Stämpla

Jag tror jag blivit tokförtjust i min nya hobby, jag har inte kommit så långt som till att lägga ner hur mycket tid som helst till ett fotoalbum, men jag gör massor av kort, små, stora, enkla, dubbla, packar in choklad etc.

Till en början använde jag bara olika sorters papper och distanser för att få utlopp för kreativiteten att välja fina papper.

Nästa steg var att stämpla och måla motiven. Sedan några år har jag en målarbyrå med 3 lådor, där jag mest använt de färgade blyertspennorna, men i helgen använde jag mig också av penseln och färgerna, som visade sig vara akarellfärger!

Hejochhå vad kul vi hade, barnen och jag, vi stämplade, målade och lade på tork, vi höll på i flera timmar. Tror visst vi prioriterade bort att lägga in nytvättade kläder i garderoben!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback