Pyssel med papper och knappar

Idag har jag varit hos HelenaKort & sånt, och varit kreativ. Vi pratade om ett framtida samarbete, samt att hon visade allt hon har!! Stämplar, papper, maskiner osv.
Givetvis ville jag ha något med mig hem - och det blev det fräcka lila kortet med stämpeltexten "Det är din dag idag". Jag använde också mig av knappar och brads, samt ett prickigt papper i svart och vitt. Läckert tycker jag!

Sedan tidigare har jag knåpat lite med knappar. Här ett armband av knappar i blå nyanser.

Du kan redan nu anmäla dig till kurser i att Göra kort och Smycken med knappar. Prata ihop dig med dina väninnor så bokar vi in en tid som passar er. Hör av dig till
[email protected] för att boka tid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback