Halllåååååååå

Hallå där ute!

Är det någon som skulle vilja utöka sin säljportfölj??
Jag erbjuder dig som redan är egenföretagare att sälja några av mina produkter ur "tjusigt~design".
Du som redan åker runt till butiker, skulle inte det vara kul med några nya produkter?
Du får provision på det du säljer.

Jag tänker mig att många skulle vara intresserade av mina
ord-tavlor med text kring
*stärka självkänslan *rosa *småbarn (ny, ej i webbshopen än) *bokstäver (ny, ej i webbshopen än),

betongljusstakar för värmeljus och vanliga ljus.

familjealmanacka med MåBra-tips. Den lanseras till helgen, men ni får här en tjuvtitt.




Har du en egen butik är du givetvis välkommen att handla direkt av tjusigt. Kontakta oss på mail [email protected] för mer info om produkter och/eller priser.

Välkommen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback