Bus eller godis??

Nu tar jag en liten paus, och ska strax besöka duschen.
Idag har jag sytt fler vetekuddar och gjutit betongljusstakar i massor. En härlig promenad blev det också därimellan.

Mannen och äldsta dottern (som är på benen igen) är på kyrkogården och tänder ljus..
Mellandottern är ute med en kompis och skrämmer grannarna BUS eller GODIS??

Firar ni Halloween eller Alla helgons dag?














illustration av mmej


Not. Igår då vi var och hämtade ut medicin till äldsta dottern, skrev apotekaren en tjusig signatur som ett hjärta med en krok på...
Hennes för och efternamn började på M J, häftigt tänkte jag - om man ändå kunde komma på något så häftigt.
Sedan satt jag och funderade lite.....men JAG har ju samma initialer, så jag härmar faktiskt henne från nu!
Kolla in illustrationen ovan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback