Tåg med 16 vagnar!

Idag har jag haft en något annorlunda dag, jag har nämnligen återvänt, om än tillfälligt, till det stora möbelföretaget. Jag blev inringd i början av veckan och de behövde lite "experthjälp" för att färdigställa en utställning som startar nästa vecka.

Jag hoppade på tåget direkt!
Så idag, kl 8 var jag på plats. I en gammal fabrikslokal, på 3e våningen, och möttes enbart av en engelsman (ni som känner mig väl vet att jag inte är någon stor språkbegåvning....men jag fixade det) som visade mig runt i utställningen. Något senare kom en gammal bekant, som jag arbetat med vid liknande uppdrag tidigare, skönt.
När klockan slog 10 stod vi (5 pers) utanför det blå/gula varuhuset med inköpslistan i högsta hugg.
3 timmar senare anlände vi till kassan, då hade man öppnat en "genväg" för att vi inte skulle behöva dra alla 16 vagnar runt hela bottenplan, efter en timma i kassan och 2 låååånga kvitton senare kände vi oss väldigt hungriga, så vi lyxade till det med en kokt korv+dricka i bistron.

Fattar ni vilken uppmärksamhet vi fick när vi drog omkring i varuhuset med 16 vagnar vid lunchtid - galet.
Dessutom fick vi åka dit 2 gånger till för att komplettera....



I morgon fortsätter jag med att stryka, vika, styla, och göra snyggt för alla internationella besökare som väntas komma vecka 46.

Ciao.

ps. igår var jag också ute på en träningsrunda med mina kompisar från "springtaxin", det gick mycket bättre än på måndagen, vi klarade av 2,4+2,4+1,6=6,4km och det sista varvet körde vi intervaller. Det var en härlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback