Sällan som man tänkt sig

Varför blir det sällan som man tänkt sig?

Idag hade jag 7 olika saker som förslag på olika saker vi skulle göra idag

1. Rita Hus
2. Tapetsera toan färdigt
3. Julmarknad Lönngården (nära och bra)
4. Skånejul, julmarknad i Hässleholm
5. Snickra ihop ett soffbord!!
6. Gjuta betong
7. Second Hand

Det som blivit gjort hittills är punkt 7. och jag har påbörjat punkt 1.
2an blir väl klar till sommaren, antar jag.
3an ville jag gå med mina barn, men de vill leka med andra...
4an ville jag helst åka till, men maken tyckte det var bättre med 3. dit kan man ju gå!
5an brädgården var stängd, och jag behöver mer support!
6an funkar inte när man hela tiden blir avbruten och ska lämna barn, fixa mat, etc.

JAG vill bestämma vad vi ska göra, och inte bara sprida ut familjen åt alla håll.
Fasen också!!




bild: denna lilla söta ljusstake inhandlades på dagens besök på Second Hand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback