Lite av varje

Jag är helt slut, så jag ser nästan i kors, men det har varit en bra dag. Nya möten, många människor, mycket inspiration, massor med kreativitet  -  HÄRLIGT!

Hela dagen har jag varit på benen, inte suttit många minuter, och det känns verkligen i mina lår och min bak. Jag har nämnligen gått i mina
MBT-skor hela dagen = extra träning.

Kvällen avslutades med pizzabuffé. Mäktigt, men gott - om man inte gör det för ofta.
I morgon bär det åter av till jobbet på förmiddagen, och efter lunch åker vi till Huseby för att förbereda inför
julmaknaden där.

Husebys öppettider
Lö 10-20, Sö 10-18, Må 10-18, Ti 12-21, On 12-21, To 12-21, Fr 10-18, Lö 10-20, Sö 10-18.
 
Välkommen dit att hälsa på mig!
För er som inte varit där förut; Huseby ligger på väg 23, 2 mil söder om Växjö.


En sak till Ni har väl inte missat Webbjokern? Melodifestivalen bjuder in vem som att skriva låtar, och i år har allmänheten fått vara med och rösta vilka som ska gå vidare. Egentligen hade jag kanske stannat där.
Men min svägerskas svåger! alltså min mans systers mans bror har skrivit 4 låtar som kom med bland de 250 melodier som man fick rösta på från början. Efter några veckor har nu många tävlanden åkt ut, och kvar är nu endast 9 bidrag och däribland har Johan Skoog ett bidrag kvar. En artist röstas ut varje dag denna veckan, och därför är det viktigt att du röstar på Johan varje dag fram till nästa onsdag - då en vinnare koras.
Läs mer här, och lyssna på Johans superlåt. Han kanske kan gå hur långt som helst...

SMSa 113 till 72470, så röstar du på Johan, det kostar bara 3,60 + trafikavgift.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback