Bra början

Har suttit och jobbat flitigt under förmiddagen, och kan nu bocka av några punkter på min lista. SKÖNT.
En springkompis SMS mig och frågade om jag ville hänga på ett lunchpass i motionsspåret, egentligen orkade jag inte men det är ju trevligt med sällskap. Och det gör nytta! 5,5km är bra början på denna veckan.

Skulle ju också packa filthjärtan idag, men har ännu inte fått foliepåsarna jag skulle packa dem i. Leverantören har fått i väg dem under förmiddagen, och jag hoppas de kommer till mig i morgon förmiddag.

Av en speciell anledning har jag letat trappor på nätet under förmiddagen, och hittade bland annat dessa fina enbalks-trappor från
www.modernatrappor.com. Härligt luftiga och stilrena.

bild: www.modernatrappor.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback