Tjusig taklampa

I går kväll då jag och barnen satt och kollade på Äntligen hemma och Lulu gick omkring i möbelaffären för att välja kuddar.....hittade hon en inhålig vas, som hon skulle använda som lampa.

Då började jag också tänka lite annorlunda - i min webbshop har jag ett par skålar ur serien SPRÖT - jättefina att ha frukt i. Jag sålde någon innan jul som tänkte ha vantar i den....
Men nu kom jag på något helt annat - man kan ju hänga den uppochner, borra ett hål för sladden och sim sala bim har man en tjusig taklampa som verkligen sprider ljus, men också häftiga suggningar från spröten.

Välkommen att prova! Den blir extra tjusigt med en fin glödlampa.



bild: eget kollage med produktbilder från www.tjusigt.nu och www.swedishartglass.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback