Från hall till bad

Som i de flesta bostäder kommer man till toaletten ifrån hallen, och även så i vårt hus. 

Vårt badrum var tidigare husets kök! Efter den stora renoveringen 1997 bytte rummen plats med varandra och några kom till. Det tidigare vardagsrummet blev kök och vi byggde till en vinkel till huset och där blev sovrum/lekrum/kontor och vardagsrum.

Här kommer ett kollage med produkter från vårt badrum, de markerade med rosa ram kan du hitta på
www.tjusigt.nu
Som duschdraperi har jag SAXÅN vit, men för att göra det trevligare har jag använt mig av metervaran
BETTINA med de stora fåglarna. Jag har sytt ett stycke i samma storlek som duschdraperiet, gjort knapphål som jag trätt i ringöglorna och därmed har jag ett dubbelt duschdraperi, men ändå väldigt billigt. Du kan ju använda dig av vilken textil du vill för att skapa ditt personliga duschdraperi.

Till gardin har jag använt mig av BETTINA med de små fåglarna, same, same but different!



Eget kollage med produkter från IKEA och www.tjusigt.nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback