Smycken HELT i min smak

Hittade en silversmed, EEE som tidigare varit inredare, Eva E Eriksson - vilket sammanträffande - en tjej med liknande intressen....
Hennes smycken är HELT i min smak och jag skulle kunna tänka mig precis ALLT jag ser hos henne.
Det är då jag inspireras och går igång, skulle jag inte kunna tillverka dem själv? Eller - hur får hon till det sådär?

Man kan kika in genom fönstret till hennes verkstad - och det ser inte alls ut som i "vår silversmedja", där jag går min kurs.....men om jag skulle skaffa en EGEN smedja, då.....vilken dröm!


bild: 
www.evaeeriksson.se



Vid senaste besöket i Ullared köpte jag de första verktygen som ska ingå i smedjan....några små metallfilar!

Det är nog dags att jag snart visar mina övriga alster från silverkursen. Den som väntar på något gott ;-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!



Jag tänkte tipsa dig om Gratisbio, som är en jättebra sida där poäng=presentkort. Poängen får du genom att klicka på reklam, busenkelt! Välj bland biobiljetter eller presentkort på bland annat H&M, Kicks, Stadium, Mio och många fler! Bli medlem här:
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=44201



Genom att ange "M0lle" som värvare får du 75poäng som välkomstbonus!

2009-03-19 @ 15:41:30
Postat av: miztha

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via BLOGLOVIN? isåfall lägg till mig och skriv när ni har gjort det så lägger jag till er direkt! :)

2009-03-20 @ 17:36:35
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback