Randigt i hallen?

Jag har fått inspriation av fixa&dona - igen.
Hon har nyss fixat iordning en väninnas hall, och jag skulle vilja att vår blev lite gladare....
Var i färgafärren häromdagen för att köpa färg till ena dotterns skrivbordslådor, hon hittade en färg ur Alcros sortiment som hette SOCKERVADD och var jättefin. Undrar just vad NCS-numret var (- det är lättare att hitta färger som passar till om man har NCS-numret och vet hur det är uppbyggt).



Nu är lådorna färdigmålade och det blev lite över... tänkte då måla vår lådgarderob i rosa istället för originalfärgen grön, för att pigga upp oss lite.

Kanske kan det också bli randigt i hallen framöver. Hittade denna tapetkollektion från Midbec och Keek-A-Boo, massa härliga färger och mönster som passar bra ihop med varandra - och man blir glad av det!


inspiratonsbild från www.midbec.se

Frågan är om man ska måla eller tapetsera..
Egentligen gillar jag att tapetsera, men i en hall där det är mycket dörrar, vinklar o dyl kanske det är att föredra att måla?
Jag ska fråga "fixa" om råd.


Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Malin; Vad trevlig med lite dekorplastpyssel. :) Visst är det roligt? Och enkelt! Önskar er en mysig helg!



Vilken bra idé med randig hall. :)

Postat av: Malin

jätteroligt, jag ska snart visa bilder, men vi har lite kvar innan det är färdigt....

2009-03-06 @ 18:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback