Grafisk formgivare!

Denna veckan kommer jag parallellt med min webbshop att starta igång en utbildning till Grafisk Formgivare.

Jag har blivit så inspirerad av främst Kitchenbloom och Isa form och deras grafiska bilder under en tid. Har själv försökt mig på lite skapande, och känner att det blir ok men att jag inte får till DET!
Så när jag såg att Sara ansökt till en interaktiv kurs till Grafisk formgivare, kollade jag upp det lite närmare, och Idag har jag fått mina inloggningsuppgifter! Jag kommer att testa att köra på med 100% studietakt och isåfall är jag klar till sommaren. Det ska bli så häftigt!
Förmodligen kommer ni att se hur jag utvecklas under tiden....

bilder: Kollage av illustrationer som kan beställas som kort eller tavlor med
barnets alla namn och födelsedatum .
Se under kategorin tjusigt~design/kort på
www.tjusigt.nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback