Vita köksmöbler

Jag hittade en matgrupp med ett bord och 4 stolar i senaste reklambladet från JYSK.
Kan tänka mig det som nya köksmöbler i vitt.
Jag gillar bordet jättemycket, men är lite osäker på hur stolarna känns. Är ryggstödet för högt?
Idag har jag skickat ut en "spion" som ska känna av om det verkar bra.

Är det någon där ute som har erfarenhet av JYSK möbler av trä? Hur är kvalitén?


bild: Matgruppen Annika - lånad av www.jysk.se


Jag gillar detaljerna på bordet;
de avsmalnande benen,
att bordsskivan går utanför "ramen"
att man kan lägga till 2 extra skivor utanför standardskivan (det blir då snyggt att använda bordet utan vaxduk),
de frästa spåren i benens ovankant.

Det ska bli spännande att höra vad spionen rapporterar efter lunch....


Kommentarer
Postat av: Lallisl

Ha en riktigt fin midsommar, goa du.

:)

Kram Lallis

Postat av: Annelie Andersson

Det var ett tag sedan du undrade, köpte du bordet o stolarna?

Jag är själv beundrare av dessa. Har de hållit stilen?

De var lite sliten på Jysk, typiskt visningsex. och då undrar amn ju. Skriv gärna svar.



Annelie

2010-03-01 @ 22:02:37
URL: http://radhusochstuga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback