Gula detaljer

Här ser ni delar av mitt vardagsrum, nya tavelväggar och med gula detaljer.



bilder: egna

Överst: tavelvägg med bilder från bröllopet och tänkvärda ord
Vita ramar i olika storlekar, men som ändå skapar en helhet,
Krukor och lampa från
Cult Design, serien Gracilis (bröllopspresenter)
Korg spröt från egna webbshopen

Mellan:
tavelvägg och kuddar  med inlsag av gult
Vita ramar i olika storlekar, en svart som bryter av.
Textil från Stoff&stil och IKEA i ramarna + kort med prästkragar
Planch med Lasse Åbergs Musse Pigg (ca20 år gammal)
Kuddar från H&M Home, + 80-talstyg från IKEA + smal Karlstadkudde med nytt fodral från IKEA-klädsel.

Nedan:
kul kuddar från H&M Home
Smal nack- eller svankkudde med Gudrun från IKEA
Kudden med siffrorna är handdukar jag sytt om till kuddfodral, H&M Home
Den randiga kudden är sydd av metervaran Gudrun från IKEA



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration&design

ÅH , vad jag BLIR AVIS på banantyget!!! Jag minns det så VÄL.:) Att inte IKEA tar in det i sortimentet igen: :) Vad mysigt och personligt du har det! Man blir GLAD. :) Jag funderar på gult & svart & vitt i lekstugan. :) Du har inget banantyg kvar att sälja? ;)



2009-07-23 @ 10:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback