Fräcka blommor på tapeten

Jag var i tapetbutiken i veckan, och jag kan inte låta bli att titta runt i katalogerna och bli inspirerad när jag är där.

Denna gången hittade jag dessa fräcka blommor från
InTrade och katalogen Brothers & Sisters.
Det fanns många fina tapeter som skulle passa i ett barnrum till det yngre och äldre barnet.
Eller till hallen...

På tapeten nedan är bakgrunden riktigt svart, blommorna i vitt, grått och silver, vilket ger en häftig effekt.
Den fanns också i härligt karamelligt rosa, men den varianten gillade inte mannen lika bra ;-).
Dessutom har jag för mig att tapeterna är förklistrade.



bild: egen


Kommentarer
Postat av: Lallis

Snygg:)

Kram Lallis

Postat av: CreativeActivity - Sandra

Den var riktigt snygg och jag kan tänka mig att den i rosa till och med är snäppet vassare :-). Men karlarna måste också få vara med! ;)

2009-07-24 @ 20:41:49
URL: http://creativeactivity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback