Fototapet i badrummet

Jag har påbörjat en liten makeover i vårt badrum.

Som synes på bilden nedan har jag satt upp en fototapet med en härlig strandbild med ett oändligt hav i bakgrunden.
Fototapeten köpte jag på Liedl härom dagen för endast 99kr.

Underlaget var målad glasfiberväv, och för at täcka den fick jag först sätta upp "problemlösaren" en kraftig glasfiberväv (tror jag det är) som jämnar ut oregelbundna ojämnheter ;-) (alltså glasfiberväv, strukturtapeter osv) ett betydligt smidigare alternativ än att bredspackla och resultatet blev verkligen bra.
Tapeten håller som bäst på att torka, men jag hoppas att den blir bra om någon dag.

På de övriga väggarna kommer jag att ha något grå/beige-aktigt som kan passa till fogarna i den bef kakeln.

Garderobsdörren har fått en väggtext från
Vinylahem.se som jag fyndat på tradera.
Texten lyder When I said 'I do' I didn´t mean the Laundry, eftersom vi också sorterar tvätten i mesta möjliga mån på toan så tyckte jag den passar bra där.



bild: egen

Ps. Missa inte tävlingen om den gula prickiga väskan...

Kommentarer
Postat av: Ellas Inspiration

Så läckert det blir. Vilket fynd du har gjort!



Mvh



Karin

Postat av: Linda

Vilken härlig fototapet! Jättefint :o)



//Linda

2009-08-23 @ 17:54:33
URL: http://gottgrisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback