tjusigt~design

Det finns en kategori i webbshopen www.tjusigt.nu som heter tjusigt~design, där finns produkter som jag skapat själv.
Bland annat syr jag lapptäcken med fleecebaksida, skönt för det mindre barnet i vagnen, eller bilstolen, men funkar också till det större barnet eller en vuxen som vill värma sig lite.

Jag brinner för att sätta ihop tyger som blir fina ihop, ibland hittar jag kollektioner som är gjorda för varandra, och ibland kombinerar jag dem själv. I går sydde jag ett lapptäcke som var beställt av en tidigare jobbarkompis med barntyger från IKEA. Det blev jättebra!


bild: Malin/tjusigt

Den gröna har tyger från Stoff&stil och den högra ur serien Barnslig från IKEA

Kommentarer
Postat av: Kimse

ah så himla fint ^^



kolla in hos mig?



kimsevimsespindel.blogg.se

Postat av: emelie

Jag ber dig lääs min blogg dagligen så får du se vad jag går igenom i mitt liv! Tippsa dina vänner och skriv komentarer så är du jätte gullig. PS bra blogg du har kraam.

2009-01-15 @ 17:43:15
URL: http://squeezeis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback