I silversmedjan

Ikväll har jag sågat, filat, värmt, i syrabad, i vatten, polerat, värmt, i syrabad, i vatten, polerat, värmt, i syrabad, i vatten, polerat, värmt och i syrabad....... och borrat!
Nästa gång är det dags att stansa!

SPÄNNANDE! Jag har idag börjat på en kurs i Silversmide i grannkommunen - det är mycket att hålla reda på, men det kan nog bli en del fint innan försommaren tar vid.
Idag har jag börjat med ett hänge, och en ring - det kommer att bli såå fint!


gasbrännaren används flitigt

Kommentarer
Postat av: tina

Hej!

Det lät spännande-det måste vara väldigt pilligt kan jag tänka mig-Lär väl bränna sig lite då och då..Trevligt Kväll på dig!!Kram/Tina

2009-01-14 @ 15:58:14
Postat av: Anonym

Ja det är pilligt, samtidigt som det är grovarbete med smide. Du kan kanskek snart beställa en "namnstav" av mig....

2009-01-14 @ 18:52:09
Postat av: Nettan

Kanske snart dax att gå med i min xylocain klubb

(kanonsalva mot brännsår;)

2009-01-14 @ 22:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback