Mer förvaring?

Hur mycket förvaring kan man ha i sin hall??

Vi har 7! TRONESlådor från IKEA, som rymmer barnens skor, rullskridskor, vantar och väskor,mm
Ett 40cm brett högskåp med lådor för vantar, mössor och halsdukar, överdragsbyxor
Två 50cm breda högskåp för barnens ytterkläder som inte används dagligen och skor/stövlar
En liten ROBIN byrå för hårborstar, cykellyse, reflexvästar, hopprep, ficklampor, mm

... och ändå hänger kläderna så här.....på en GRUNDTAL handdukshängare från IKEA.



...och väskorna....

Tavlan från isa form "här bor huller om buller och familjen Johansson" stämmer bra in i alla fall....

Jag drömmer lite och hoppas att det ska bli lite bättre med nya tapeter, ex hjärtan av Nina Jobs från Eco tapeter. Jag gillar ju rosa, och det finns en fin variant, häftigt att man kan kombinera med stora och små hjärtan i samma färg.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Någon lär ha sagt, förvaring kan man aldrig få för mkt. av.... så sant.

Om det kan vara till ngn tröst är du definitivt inte ensam om förvaringsproblematiken.



För ngn timme sedan fick jag en snille var jag kan tycka in ytterligare ett skåp för förvaing i min tvättstuga. Yes i morgon blir det IKEA tänkte jag men klokt nog svängde jag inom deras hemsida för att konstatera att skåpet inte fanns på lager och inget lev.besked fanns heller :(



förvaringskämpandet går vidare, vi ger oss inte så lätt då skulle vi ju inte få en extra anledning att förändra våra hem!

2009-01-09 @ 23:46:08
Postat av: Malin

Kanske handlar det också om för mycket saker??

Jag rensade faktiskt i hallgarderoberna på nyårsdagen - och nu hittar vi vad vi letar efter där....

2009-01-10 @ 09:00:46
Postat av: Sara

Haha, ja du förvaring och organisation av haller är väl den olösta gåtan, jag tycker det är svårt att hålla reda på mig själv så med tre kids kan jag bara tänka mig vilken röra ;-).

Vad roligt att du ska till Formex! Har du någon aning om hur jag får tag i en biljett utan ett reggat företag?



Kram

Sara/Little Miss Fix It

Postat av: Malin Inspiration & design

Hihi. Man kan nog aldrig får nog av förvaring!! Det är en konst att hålla i ordning med dessa små huliganer i huset. ;)

2009-01-13 @ 16:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback