Fint i köket efter det julröda...

Grannfrun var inne i eftermiddags och ville förnya i köket, nu när julen åkt ut.

Vi kom fram till att denna olivgröna färgen var fräsch och lite lagom vårig!



bild: privat med produkter från www.tjusigt.nu


En grön
handduk med vita prickar i 100% bomull, finns även i andra motiv och färger. 59kr/st
Underlägg i filt att ha som liten duk eller grytunderlägg 39kr/st
Mindre underlägg som glasunderlägg eller tillsammans med den lite större för egen större"duk". 10kr/st
Diskborstar i ton-i-ton i 2-pack.
Köp i hela paketet och få diskborstarna! Obs du beställer produkterna var för sig i shoppen.

Kommentarer
Postat av: tina

Härligt när man nu vet att man har våren framför sig-jag har bara kastat ut granen men dock har jag det andra kvar.Jag ska suga ut julen den sista veckan nu...Kram/Tina

2009-01-07 @ 11:14:57
Postat av: Malin

Samma här.

2009-01-07 @ 12:37:35
Postat av: Malin Inspiration & design

Grönt är så sköööönt!! Inhandlade själv kuddar och en filt i gulgrönt på IKEA nyligen. Ifall som skulle ta slut så ville jag gardera mig. :)

2009-01-13 @ 16:31:49
Postat av: Malin

Malin- Låter som att du är rutinerad IKEA-besökare! Jag gör också ofta så, man vet aldrig om det finns kvar till nästa gång man kommer dit;)

2009-01-13 @ 23:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback