Ny månad - ny tävling!

I dag, i och med en ny månad startar jag en ny tävling.

Tavlan som jag lottar ut denna gången finns inte i webbshopen - än, men jag har många nya saker på gång som ni kommer att märka efter sommaren.

Tavlan du vinner är utan ram, men passar i IKEAs RIBBA-ram strl 23x23cm.
Har du inte möjlighet att ta dig till IKEA, köper jag gärna en ram och skickar med till självkostnadspris (vinnaren betalar ramen+porto).



Välkommen att vara med och tävla!
Du får en lottandel genom att kommentera detta inlägg
och två extra lottandelar genom att tipsa om tävlingen på din blogg (låna gärna bilden ovan)
genom att handla för 300kr får du 5 extra lottandelar.

Glöm inte att skriva din mailadress i inlägget, så jag kan nå dig.



Kommentarer
Postat av: Helen

Jag vill gärna delta i din fina tavla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback