Populära VÄNDBARA väskor

Jag har sytt lite väskor av tjusiga tyger. Denna gång en lite mindre variant med rak botten.
Tygerna mixas och matchas som det känns rätt, de flesta väskorna blir unika och bara ett fåtal är lika.

Mina väskor är vändbara, och som bonus kan man få en väska med en dubbel ficka på insidan (men det gör ju inget om den kommer på utsidan)

Jag har redan sålt ett flertal till några av mina vänner....så om de syns på stan....



bild:
www.tjusigt.blogg.se

Den röd/vita av kraftigare bomullstyg både in- och utsida.
Den svarta med prickar är av vaxdukstyg och fodrat med tjusigt rosentyg med röd botten.
Den gröna med prickar är också av vaxdukstyg med retroblomma på brun botten på insidan.

Väskorna är säljes för 159kr inkl porto. Maila mig på [email protected] för beställning

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Malin!

Du har mycket på gång förstår jag, fina väskor du gjort. Just nu har jag inte mycket lust att vara kreativ. Känner mig nästan folkskygg.

Jag ska börja jobba 25% den 4e maj. Så det hade ju varit mysigt om vi kunde få till en fika. Vet att du och Anna Greta var på väg ner men att det kom något emellan. Måndag i nästa vecka är bokad och likaså sista aprilveckan då jag ska på rehab. i Höör.

Vi hörs!

Kram Linda




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback