Peppa mig!

Jag har börjat springa lite... för att orka mera, minska midjemåttet och bli piggare och gladare.
En väninna som ska springa
Göteborgsvarvet (21km) inspirerar mig.

Min coach hjälpte mig med ett målkontrakt (som ska upprepas flera gånger varje dag):
"Jag, Malin Johansson vore så tacksam för 15 cm mindre midja till den 31 maj 2009. Att jag och min familj, P, L, S och A lever i goda relationer och vid god hälsa."

Denna veckan har jag varit ute i joggingspåret två gånger, och i går kväll gick jag en timmes promenad med mina MBT-skor. Vilken härlig kväll det var i går. Ljumma vindar, mp3 i öronen, mmm. Sååå skönt.
Tyvärr fick jag såna stora blåsor och skoskav av mina MBT - glömde att sätta på förebyggande plåster.
Idag blir det foppatofflor för att inte irritera hälarna.



































bild: mina lunk- och promenadskor, tjusigt.blogg.se

Receptet förutom mer rörelse är väl minimalt med socker, mer frukt, mer vatten.
Peppa mig!

Fru Sätterlund är igång, är vi fler som kan peppa  varandra??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback