Dalahästar på modet

Jag kikade in hos Ellas inspiration och hon ifrågasätter vad som är så speciellt med dalahästar....
De är väl bland det svenskaste man kan hitta inom dekoration och inredning, gissar jag.



Jag jobbade en säsong i Sälen för ca 15 år sedan, och som avskedspresent fick jag hela familjen DALAHÄST av min härliga arbetsgivare, Lena, i blomsteraffären.

De står ofta tillsammans på en hylla i vardagsrummet eller i köket, och jag gillar dem faktiskt fortfarande.

I min webbshop www.tjusigt.nu har jag trähästar som är enfärgade i vitt, svart, rött eller orange och det är fritt fram att dekorera dem enligt eget tycke och smak.
Använd färg, band, tyg, ståltråd eller vad som faller dig in för att skapa din personliga dalahäst.

Du hittar hästarna under kategori REA i webbshopen, NU 65kr, förr 99kr.


bild: produktbild på RÖD trähäst ur webbshopen


Kommentarer
Postat av: Caroline

Dom är så fina dessa dalahästar! :D Dom är ju hur duktig som helst på att måla dom! Ha en bra dag!

Postat av: Caroline

Sv: Gör så! Tack detsamma! =)

2009-04-17 @ 11:49:29
URL: http://lovdesign.blogg.se/
Postat av: Anne-Lie

Hej
Jag finner inte era fina trähästar!!
Har ni kvar dem?
Snälla säg att ni har det!! : )
Måste köpa ett gäng,såå fina!
Kram Anne-LIe

2015-05-31 @ 07:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback