Platta vaser - lite pyssel

Jag har fått hem nya produkter till webbshopen, och innan jag hinner göra ett nytt nyhetsbrev passar jag på att lägga ut lite förhandsinfo här på bloggen, hoppas ni kikar vidare i webbshopen www.tjusigt.nu.


foto: www.tjusigt.nu - får lånas om ni ber om det.....

Visst ser vaserna fina ut?
Helt enkla och inga krusiduller.... Jag såg också de stora modellerna på Designtorget...
Det bästa med dem är att de är av PLAST, och helt PLATTA när de inte används - alltså tar de ingen plats i skåpen.
När de fylls med vatten blir de fantastiskt stabila!

Den längst bak till vänster är lite insvängd en bit upp som en liten midja - gör att vissa blommor står stadigt.
Den bakre till höger är helt rak och egentligen lika lång som den bredvid - men jag har KLIPPT AV den för att den skulle passa blommorna bättre......
De främre vaserna är lite lägre och nättare - kanske till ett par trädgårdsblommor som man plockar in - eller får av barnen. Den allra minsta har en liten "ficka" på magen där man kan sätta namn som "placeringskort" - perfekt till bröllopet eller den stora festen!

Vaserna står på en filtlöpare som är 140 cm lång, men går också att klippa av i önskad längd.
Produkter till dig som är LITE PYSSLIG - bara att använda saxen!

Kika in och gör din beställning i shopen www.tjusigt.nu  - det är ingen risk att vaserna går sönder i leveransen!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

En av mina klasskompisar fick en i blått. Gillar den gör hon verkligen! Smart pryl!

Postat av: Malin Inspiration & design

Malin; Tack så mycket! Vad kul att du gillade tidskriftsamlarna. Kul att det är så enkelt också.

Smart idé du hade till dina flickor. Skolådor är

toppen att ha som förvaringsboxar. Har det själv till

min tjej. :)Hon har cd-skivor i en som vi klädde med schackrutigt papper. Kul att man kan specialdesigna sina förvaringsboxar, tidskriftssamlare mm. :)



Vilka fina rosor! :)

2008-09-29 @ 21:36:51
Postat av: Anonym

Lisa; när fler kommer på hur smart den är, kommer man inte att behöva något speciellt skåp för sina vaser... det räcker med en liten låda;-)!



Malin; Håller med, det är de små detaljerna som man fixar själv som ofta gör pricken över i!

2008-10-01 @ 11:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback