Speciella tavlor

Jag har gjort några mycket speciella tavlor som jag säljer i min shop www.tjusigt.nu.
De är så häftiga och kul att ha uppe och gå och titta på, passar både i hemmet, på kontoret eller hos massören.....
I nuläget har jag gjort några olika varianter, men sortimentet kommer att utökas efterhand, jag har mycket idéer på gång!

De vita ramarna innehar texter som gör att du mår bättre; Självkänsla, Lycka, Se livet som det är, Rosa bandet
De svarta ramarna innehar texter som handlar om olika årstider; Vår, Sommar, Höst, Vinter och Jul.
Givetvis kan du välja färg på ramen (svart, vit eller silver) som du vill. Tavlorna kostar 159kr/st i shopen.
Om du vill kan du också skapa din egna personliga tavla till dig, eller en vän som present med teman som ; bröllop, på jobbet, fyller jämt, sluta jobbet, pensionering, i klubblokalen, i konferensrummet, i mottagningen, i barnrummet, - du bestämmer. Din egendesignade tavla kostar 199kr/st inkl ram 23x23cm.





bilder: från www.tjusigt.nu

Köper du en rosa bandet-tavla i oktober, skänker jag 20kr till bröstcancerfonden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback