Nyhetsbrev nr 4

Nu har jag knåpat ihop nyhetsbrev nr 4, det är jättekul att sitta och fixa med nyhetsbrevet - ibland är det lite svårt att bestämma vilka produkter som ska få vara med.
Denna gången hittar du en ny kategori; ordning~reda, där jag hjälper dig med plastlaminerade kort för att du ska få lite bättre ordning hemma...exempelvis i tvättstugan.
Jag har också med de fantastiska platta plastvaserna, som jag tycker är helbra! Nya produkter från Village/Serholt - de små husen med salt&peppar&tandpetar-förvaring. Med mera glimmisar, löpare med utstansade blommönster i filt med mera..
Kika in i webbshopen
www.tjusigt.nu och klicka igenom de olika kategorierna, det kommer hela tiden till nya produkter.

Under kategorin Prylar hittar du produkter sorterade i dess färg - missa inte det!



nyhetsbrev från www.tjusigt.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback