Min sten

På mitt skrivbord, som jag sitter vid hela dagarna, har jag en liten påminnelse....


bild: privat

.........den är så skön att hålla i och så himla bra!

Ibland känns det som om man segar sig upp för en riktigt lång uppförsbacke, och det har jag gjort uner en lång tid, men nu rullar det på - och Allting är möjligt!

Till helgen åker jag på Julstuga i Kristianstad för att visa upp min webbshop och göra besökarna intresserade...
Jag kommer också att ha en del erbjudanden på vackert inslagna presenter i cellofan.
Nedan ser man vinväskor med underlägg och julgirlanger i olika färger



bild: tjusigt

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej Malin

Allting är möjligt!

Det är du ett strålande bevis på, alltid lika go och glad iallafall i mina ögon, trots att du jobbat i en uppförbacke.



Ett misslyckande är inte att falla, däremot att falla och inte resa sig igen. Också tänkvärda ord som jag fick på en livsförändringskurs.



Hoppas affärerna gick bra på yllan.

Kram Nettan

2008-11-09 @ 21:59:13
Postat av: malin

Tack för det, kul att du nämner det för mig, man vet ju aldrig vad folk går omkring och tänker....

2008-11-20 @ 08:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback