Helt nytt från H&M

Som jag nämnt många gånger förut, är Frida på http://www.husmusen.blogg.se/ anledningen till att jag har en egen blogg, och också att jag ibland blir helt insnöad i bloggandet och framför allt LÄSA bloggar.

Idag skriver hon om en, för mig verkligen het nyhet. Och det är väl därför hon är så bra, man får reda på mycket intressanta nyheter i inredningsbranchen, men hon bjuder även på lite pyssel då och då...

************H&M HOME************

H&M kommer alltså att lansera en kollektion med textila inrendingsprylar i februari, och de kommer att säljas i deras webbshop.
Det finns nu olika uppdelningar inom HM HOME

Design
Svart/vitt, grafiska mönster av ränder, färgblock, mätstickor, bokstäver i massor, tegelstenar och stadssiluetter på kuddar, handdukar, grytlappar, örngott, duschdraperier m.m.
Natur
Oblekt, miljövänlig känsla och handtecknade siluetter av flaskor, knappar, människor
Klassisk
Marint, New England, segling, klassiska ränder, mönster från kartor och kompasser, siffror och plädar.
Ungdomligt
Kulörta färger, smala ränder, galna mönster, karamelliga kuddar och mönster av Liselotte Watkins!.




bild: lånad från www.husmusen.blogg.se  - H&M Home sortiment -ungdomligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback