Efterlysning - Mailadressen funkar inte...

Vid julmässan på Yllan i Kristianstad den 8-9 november, fick jag en förfrågan om jag kunde sy tabletter med samma tyger som det här lapptäcket.
Just då kunde jag inte svara på det, eftersom jag inte visste om jag kunde få tag på mer tyg.
Nu har jag fått tag på tyget, och jag har försökt maila till kunden, tyvärr funkar inte mailadressen. Jag har försökt hitta personen via hitta.se och tyckte jag hade en bra träff, men när jag ringde upp var det fel person.

Hoppas nu på att du hittar hit via min webbutik www.tjusigt.nu.
Du som gärna ville ha tabletter i samma stil som lapptäcket nedan, hör av dig - jag fixar det!



bild: www.tjusigt.nu


Har någon av er stött på något liknande? Hur hittar man rätt person?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback