det börjar ta form

Nu är det länge sedan jag skrev här på tjusigt-bloggen. Och det har hänt massor, för att fatta mig kort...

Jag har inte börjat på mitt första konsultuppdrag pga att jag inte fick min F-skattesedel i tid.
Min FA-skattesedel är nu klar. Jag har också skickat in en bolagregistrering till bolagsverket, den är inte riktigt klar än.
Jag har varit på banken, och det verkar som de vill hjälpa till att finansiera min verksamhet. I morgon ska jag träffa dem igen.
Jag har knåpat lite med en hemsida som ska utgöra grunden för min verksamhet.
Det är mycket nytt och massor av saker som jag inte är riktigt säker på än, men som sakteliga klarnar.
Jag ska åka på mässa nästa vecka för att få mer inspiration och förhopppningsvis knyta några leverantörskontakter.

Det är dags att bestämma sig för en logga som är enkel och lite kul. Namnet är klart och jag har idéer på hur det kan se ut, ska bara anlita en kompis som ska hjälpa mig med finliret.

Dessutom har jag gått och blivit fru J, alla uppdateringar är ej klara från skattemyndigheten, så på mina kort och leg heter jag fortfarande A, men om någon vecka ska jag presentera mig som fru J på riktigt.
Vi hade en helt fantastisk fest och alla inbjudna gäster gjorde sitt allt för att både de och vi skulle ha riktigt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback