Nya livet börjar

Nu är det sista dagarna på min starta-eget kurs. Det har varit en intressant och spännande resa, och jag har lärt mig massor.  Det ska bli så kul att sparka igång - håll utkik!

På måndag börjar jag en kort utbildning för att möta mitt första uppdrag.
Det har varit tufft några veckor och magen har väl mått sådär, men när beslutet väl var fattat och formerna för uppdraget blivit klara känns det mycket bättre.
Jag har ett avtal med det stora företaget att hjälpa dem med ritningsarbeten under våren/sommaren. Nya produkter som ska få bra underlag för att bli tillverkade och därefter synas i butik framöver. Spännande. Nya människor att möta och lära känna.

Solen lyser härligt och man blir nästan bländad när den reflekteras mot den vita snön (jag som trodde våren var på väg!). Men jag gillar sådana här dagar. Idag kommer jag att njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback