Fler produkter i webbshopen

Nu har jag fått ordning på nyhetsbrevet, som jag skapade på min laptop i förra veckan...
Det är inte alltid lätt att få de inställningar man hade på gamla datorn (som man kände igen), över till den nya!

Jag har lagt in en hel del nya artiklar i
webbshopen (bla från ON INTERIÖR, och även några ligger ute på tradera..


 
bilder: egna för www.tjusigt.nu, på produkter från ON INTERIÖR


Förutom de produkter som jag köper in från mer kända leverantörer, skapar jag ju en del själv. Nu har även några av de produkterna kommit in i webbshopen under kategorin tjusigt~design. Det finns nu ett par olika kategorier smycken och sytt - kika in så får du se mer...
 

bilder: privata för
www.tjusigt.nu


-----jag trodde jag fått ordning på nyhetsbrevet, men pdf-filen vill inte laddas in---
Är den kanske för stor, eller vad beror det på?
Den är dock bara 100kb större än den förra(den förra ca 700kb och denna 800kb)?
Finns det några begränsningar som jag har missat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback