Vilken julklapp!

Jag och min man skulle ju inte köpa julklappar till varandra.... jag tyckte dock han skulle få  något litet - så jag köpte en
4-pack trisslotter till honom, med hopp om att han skrapa hem storkovan!

Han fick paketet igår, och visst vann han - 50 kronor - det finns fortfarande chans till storkovan. Hoppas, hoppas.

JAG fick också ett litet paket, med ett presentkort....på 2000kr, så jag kan köpa ett par efterlängtade
MBT-skor! Många tycker det verkar onödigt, men jag tror verkligen att de är bra för att stärka upp kroppen på olika ställen. Jag har hört många bra berättelser om dem. Än har jag inte några belastnings eller slitningsskador, och jag tänker förebygga dem med ett par riktiga skor.



bild: en goretex variant av MBT-skon

Hoppas bara jag kan njuta av dem,
jag har lite svårt att känna glädje av extra lyx,
när jag känner att jag inte riktigt har råd med det....
men mannen tyckte väl jag var värd det.
Tack snälla.

Kommentarer
Postat av: Maria Gummesson

Hej Malin, vilka fina brickhållare, hoppas man kan tävla om dem idag, i så fall vill jag vara med!!

ps köpte en plastvas som gjorde succé i vår julklappslek på julafton!!

mvh // Maria

2008-12-25 @ 22:21:42
Postat av: Malin

Grattis Maria,

Kul att höra, och hoppas att ditt ljusträd blir bra.

Du vann en brickhållare, vill du ha en svart eller vit??



//Malin

2008-12-26 @ 12:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback