Nobeldagen

Idag är det den 10 december, Nobeldagen och MALIN har namnsdag. Grattis till alla er som heter Malin där ute....
Igår vann
Emma en dekorerad trähäst, vem vinner idag?? Glöm inte att vara med och tävla...

Dagens erbjudande är......tadam tadam tadam.....

bild: eget kollage med produkt från www.tjusigt.nu

Missa inte att TÄVLA om gårdagens erbjudande
OBS DU måste göra ett inlägg varje dag du vill vara med om utlottningen.

Så här gör du för att tävla:
Om du har en blogg: Skriv ett inlägg och länka till tävlingen (du får då dubbla lottandelar). Du får gärna använda mina kollage i inlägget.
Tex så kan du skriva "Jag är med och tävlar i julkalendern på www.tjusigt.blogg.se"
Lämna en kommentar i detta inlägg så jag vet att du är med och tävlar. Fyll även i din mailadress när du lämnar kommentaren så att jag lättare kan kontakta vinnarna för adressuppgifter. Obs, mailadressen kommer endast vara synlig för mig!

Om du inte har en blogg: Kommentera här på bloggen, men glöm inte att skriva din mailadress. Obs, mailadressen kommer endast vara synlig för mig!

Tävlingen pågår varje dag fram till julafton.
Vinnare lottas varje dag och presenteras här i bloggen. Lycka till!


Kommentarer
Postat av: sandra

Frågestund i min blogg, ställ gärna en fråga:)

Kramar

Postat av: Emma

Åh vad kul att jag vann=) Ska man skriva en kommentar varje dag och ha chansen att vinna??;) Isf är jag gärna med och tävlar igen!!! Ha det bra, kram emmsan

2008-12-10 @ 16:07:36
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hej



En sådan svart bricka hade ju varit snygg i vårat kök :) Så jag är gärna med och tävlar.

2008-12-10 @ 18:17:47
Postat av: Nettan

Kul med alla bloggar men att själv fixa en skulle förmodligen ge mig mer tidsångerst...

så jag nöjer mig med att läsa,

men tävlingsmänniska som mina kollegor anser att jag är, så vill även jag ha chansen att vinna ett litet träd. GRATTIS Malin på din namnsdag!

2008-12-10 @ 21:53:33
Postat av: Petra

Är ofta inne här och kollar läget.Jätte trevlig blogg.Vill även gärna vara med och tävla.

2008-12-11 @ 16:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback