MALM i vardagsrummet

Jag skrev ju tidigare om att jag hittat en 6-lådors IKEA MALM byrå på fynd för 400 istället för 1400. Nu är den monterad och det har flyttat in ljus, spel, CD och DVD-skivor. Det finns plats för ytterligare förvaring i den. Ovanför hänger min tavelvägg med blandade inslag - bilder från IKEA, barnens teckningar, egna collage med bara papper, Affirmationer som jag stannar upp vid ibland. På byrån står olika formationer CULT - de passar så bra in överallt!


bild: privat



Men igår när jag var en runda på fynd står där en svart TROLLSTA sideboard och två gula TROLLSTA för 995kr/st (ordpris 2995kr). Jag blev lite "fasen också" - inte trodde jag att det skulle komma in så snart.... Men nu har jag min vita MALM och den rymmer mer förvaring än TROLLSTA.


TROLLSTA sideboard
bilder:
www.ikea.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback