Tänkte att jag skulle visa..

...lite av mitt hem.
Jag har varit inne på så många fina bloggar och läst och blivit inspirerad, så nu tänkte jag dela med mig av hur jag har det hemma hos mig.

Idag börjar jag med kontoret.
Jag har sytt en vepa av IKEAs tyg ASKELINE med vita blommor på vit botten. Den är så rogivande, samtidigt som man hela tiden hittar nya detaljer när man sitter här och funderar. Bordslampan heter ANTIFONI.
Har satt upp ett ANTONIOUS hyllplan på smideskonsoler. Som pennställ har jag köpt både stora och små caféglas - jättebiliga på
IKEA. I andra hörnan av skrivbordet har jag en silverbricka med några GALEJ ljuskoppar som kan sprida skön stämning vid kontoret - och en väckarklocka...

image28
foto: tjusigt

Behöver jag nämna att jag bor nära IKEA och har jobbat en del med deras sortiment??
Ni kommer att märka det på fler platser i huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback