mer uteplats

Vi har egentligen redan två fina uteplatser, en på vardera sidan av huset. Men - jag har blivit extra förtjust
i runda former och för några veckor sedan sålde jag in idén hos min sambo.
Han hjälpte flitigt till att gräva bort gammal mossa/gräs. Min pappa kom med stenmjöl och fyllde upp under
stenarna. Jag lade ut marktäckare och började lägga markstenen runt runt runt.

Efter att jag och äldsta dottern varit på Mallorca med mormor och morfar en vecka och vi kom hem igår, hade sambon börjat dela stenar för att minska ner på mellanrummen.
Det är minsann inte lätt att få till kvadratiska bitar som till slut ska bli ett runt mönster.....

Det blir nog klart snart, hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: I hemmet

Det tycker jag absolut att du ska göra. Fly har underbart vackra möbler. Finns att få tag på på EM.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback