Många idéer

Jag har så många idéer på vad jag ska göra med mitt liv, blir så inspirerad av tjejjer jag stött på här på bloggen, exempelvis Isa som skapat Isa Form, och Veramedflera som skapat vimsadekor. Att de bara tar tag i det man gått och tänkt på länge.

Nu har jag semester några veckor, idag åker vi till solen och vindarnas ö, för att bla vara med och fira kronprinsessan Victorias födelsedag.

När vi sedan kommer hem är jag arbetslös, och jag är så trött på att söka jobb, kanske komma på intervju men sedan snubbla på målsnöret. Vem har rätt att bestämma vem som är rätt man på rätt plats??

Just nu går mina tankar på att följa Isas och Veras linje och starta något eget. Håll utkik!!

image18
bild: från Isa form

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback