igen...

Det var länge sedan jag var inne och skrev något nu, jag har mest suttit och läst andras bloggar och blivit inspirerad. Som jag skrev i mitt senaste inlägg, har jag varit sjukskriven en tid och det har varit svårt att hitta något roligt i livet, men döm om min förvåning att jag till slut har hittat flera saker som är avkopplande och samtidigt roliga.
Exempelvis har jag tagit till handarbetet - jag har stickat sjalar och handledsvärmar i olika färger och modeller - JÄTTEINSPIRERANDE OCH KUL. Panduro är ju min favoritbutik och där har jag hittat mycket kul saker att göra och man måste ju verkligen vara koncentrerad för att det ska bli riktigt bra.
Denna julen får många julklappar som jag gjort själv - typ "Ära vare gud i höjden, detta har jag gjort i slöjden!"

När jag var inne och läste min favoritblogg - kitchenbloom - i helgen, fick jag veta att hon kommer att sluta blogga, så besviken jag blev. Precis samma sak med Husmusen i somras, men hon kom ju tillbaka genom Cult designs blogg - som tur var.
Hoppas jag hittar nya lika intressanta bloggare inom kort, för jag tror jag blivit beroende.

Nu är det bara en vecka kvar till jul, hoppas det hinner komma lite vit snö tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback