Att se möjligheterna

Mitt arbete och stora intresse handlar i många fall om att se möjligheterna. Att tänka i nya banor, att utnyttja och utveckla sin kreativitet. att hitta en bra finurlig lösning på ett uppkommet problem.

Som att gå på loppis till exempel, ibland vet jag inte vad jag letar efter, men plötsligt hittar jag världens fynd!
Som idag på min lilla loppisrunda, var jag egentligen ute efter ett mindre soffbord, men hittade istället stora rullar med snedskurna remsor, perfekta att göra egna snedslå-band av, till mina klänningar..
Jag har saknat kantband i olika färger för att få "snits" på klänningarna.

Det blev i alla fall en lyckad loppisrunda, trots att jag inte fick något soffbord med hem.
(jag letade efter många olika saker som skulle kunna funka till soffbord, men jag letar vidare)


Kommentarer
Postat av: william

så sött:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Dead End" Modell bilder som jag har tagit på min vän Tove:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback