Promarker i härliga färger






Jag gillar pennor, färgade pennor med olika spetsar. Tidigare har jag köpt in Stabilo point88, i alla möjliga färger, och häromdagen när jag var i stan för att köpa material till skiss-kursen, hittade jag dessa fina Promarker i färdiga förpackningar hos Clas Ohlsons. I den stora är det 12 pennor i klara färger, och i den lilla är det 5 pennor med pastellfärger.


I samband med julklappsinköpen såg jag att leksaksaffären här i byn tagit hem Promarker-pennor också, men det var så svårt att välja vilka färger som är mest användbara. Därför var det perfekt med färdiga paket, så
jag slapp välja....


Kommentarer
Postat av: Emma - inredning och inspiration

Åh, jag vill med ha promarkers. Såg dina förra inlägg men kunde inte kommentera där, läser du någon kurs eller utbildning? Jag är nyfiken :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback