Billigaste lunchen

Jag har under de senaste veckorna, när det mesta återgått till det normala, då barnen börjat skolan, etc, hittat en favoritlunch. Väldigt mycket GI.

Snabbt, enkelt, nyttigt OCH billigt.

En morot, en palsternacka, lite strimlad vitkål och kött (falukorv, kassler, kyckling (ev rester)), som steks och kryddas lite klart på ca 5 minuter. Det går ju att variera med olika rotfrukter, i morgon kanske jag testar något nytt.

Antagligen känner jag mig lite nyttigare också. Till råga på allt gjorde jag igår 105 sit-ups + armträning med hantlar efter mitt första spinning-pass på länge...



Texten överst är:
Dela och stek. Krydda med svartpeppara och soya. Klart.

Illustrationen kan köpas som 21x30cm (A4) för 150kr, och som 30x42cm (A3) för 200kr,
maila
[email protected] för beställning.
Ange önskad färg och storlek i ditt mail.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback